Тарасенко, Д. В., Яценко, В. М. (2021) Стан та стратегії розвитку туризму В Сумській області. Економіка, облік, фінанси та маркетинг: аналіз тенденцій та перспектив розвитку: Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції до 100-річчя Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. с. 51-53.
Text
zb_tez-51-53.pdf Download (71kB) |
Резюме
Не зважаючи багаті природно-рекреаційні ресурси, архітектурний, історико-культурний, археологічний потенціал, туристичні продукти Сумської області не є конкуренто-спроможними на внутрішньому та міжнародному туристичному ринках і вимагають покращення, розвитку та залучення інвестицій. Тож необхідно створювати туристичний продукт по да�ному регіону, щоб можна було утримати туриста на декілька днів. Також є недостатніми є транспортні сполучення, адже наявна мала пропозиція прямих сполучень з обласними цен�трами України та незручний час прибуття. Дуже мала кіль�кість туристичних знаків встановлена на туристичних шля�хах, їх налічується 24 вказівки, на той час як туристичних об’єктів в даному регіоні більше 3 тис. Туристичні об’єкти області не мають реєстру.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Туризм Сумської області ; природно-заповідний фонд Сумської області ; історико-культурний потенціал Сумщини ; транспортні сполучення |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Черв 2023 11:54 |
Останні зміни: | 13 Черв 2023 11:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5614 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |