Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Використання ігрових елементів на уроках німецької мови

Смуглій, К. М., Титаренко, О. І. (2023) Використання ігрових елементів на уроках німецької мови. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку збірник матеріалів I Всеукраїнської науково-практичної конференції 12 квітня 2023 року. Черкаси, Україна. с. 111-113.

[img] Text
Черкаси, збірник-111-113.pdf

Download (319kB)

Резюме

Основними критеріями сучасних педагогічних технологій є особистісно-орієнтована технологія, гуманно-особистісна, технологія співробітництва, технологія вільного виховання, у центрі уваги яких є особистість дитини, урахування її особливостей, можливостей та здібностей активізації пізнавальної діяльності дуже різноманітні і мають широке застосування в начальному процесі. Гра – це дієвий метод, що стимулює початкове усвідомлення того, що добре і що погано, володіє гарною діагностичною функцією – показує дитині, що вона знає і вміє, чого боїться і що їй подобається. Основна мета залучення ігор у навчальний процес –викликати інтерес до навчання.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Комунікативна компетенції учнів ; гра ; навчальний процес ; и інтерес до навчання
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 31 Трав 2023 13:11
Останні зміни: 31 Трав 2023 13:11
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5557

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу