Смуглій, К. М., Титаренко, О. І. (2023) Використання ігрових елементів на уроках німецької мови. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку збірник матеріалів I Всеукраїнської науково-практичної конференції 12 квітня 2023 року. Черкаси, Україна. с. 111-113.
Text
Черкаси, збірник-111-113.pdf Download (319kB) |
Резюме
Основними критеріями сучасних педагогічних технологій є особистісно-орієнтована технологія, гуманно-особистісна, технологія співробітництва, технологія вільного виховання, у центрі уваги яких є особистість дитини, урахування її особливостей, можливостей та здібностей активізації пізнавальної діяльності дуже різноманітні і мають широке застосування в начальному процесі. Гра – це дієвий метод, що стимулює початкове усвідомлення того, що добре і що погано, володіє гарною діагностичною функцією – показує дитині, що вона знає і вміє, чого боїться і що їй подобається. Основна мета залучення ігор у навчальний процес –викликати інтерес до навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Комунікативна компетенції учнів ; гра ; навчальний процес ; и інтерес до навчання |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Трав 2023 13:11 |
Останні зміни: | 31 Трав 2023 13:11 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5557 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |