Калюжна, Л. Б. (2023) Використання методу кейсів у навчанні студентів англійської мови. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку збірник матеріалів I Всеукраїнської науково-практичної конференції 12 квітня 2023 року. Черкаси, Україна. с. 40-41.
Text
Черкаси, збірник-40-41.pdf Download (307kB) |
Резюме
Перевага методу аналізу ситуацій над іншими традиційними навчальними методами і технологіями, які використовуються на заняттях з англійської мови, полягає в тому, що він стимулює пізнавальний інтерес, сприяє активному засвоєнню знань лексичних одиниць та контексту їх вживання, формуванню навичок аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення, забезпечує постійний інтерес до навчальної дисципліни та розвиває творче мислення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Англійська мова ; інтерактивний метод кейсів ; кейси ; метод Case study ; навчання іноземної мови студентів |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Трав 2023 07:51 |
Останні зміни: | 30 Трав 2023 07:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5549 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |