Білоус, А. В., Титаренко, О. І. (2023) Способи збагачення словникового запасу учнів у процесі вивчення німецької мови. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку збірник матеріалів I Всеукраїнської науково-практичної конференції 12 квітня 2023 року. Черкаси, Україна. с. 13-14.
Text
Черкаси, збірник-13-14.pdf Download (304kB) |
Резюме
Лексичні вправи — це свого роду засіб досягнення теоретичної інформації, який практично кріпиться до неї. Отже, застосування лексичних тренувань може спонукати учнів до активізації знання іноземної мови, створювати вміння письменності, логічну послідовність, а також творчість. На початковому етапі засвоєння німецької мови гра сприяє тому, що вони мимовільно вивчають мову, а також формують комунікативне вміння. З одного боку, вона сприяє розвитку індивідуалізації емоційної пам’яті. Учні з великою радістю беруть участь у будь - якій грі, не зважаючи, як вони повторюють прості слова і як усно та на письмі зміцнюють матеріал. Гра може бути добрим засобом утримання та подальшого навчання учнів, але необхідно, щоб частина ігрового навчання була саме в початковій школі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Лексичні вправи ; гра ; іноземна мова ; німецька мова ; індивідуалізація емоційної пам’яті |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 29 Трав 2023 13:24 |
Останні зміни: | 29 Трав 2023 13:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5543 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |