Нагаєвська, А. М., Титаренко, О. І. (2022) Методичні вимоги до сучасного уроку німецької мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка - 2022" : зб. матеріалів XXIV Всеукр. конф. молодих учених, Черкаси, 27-28 квітня 2022 р.. с. 1034-1035.
Text
Збірник Родзинка 2022-1034-1035.pdf Download (271kB) |
Резюме
Урок німецької мови може розпочинатися із мовленнєвої фонетичної зарядки, яка переростає у бесіду або дискусію. Новий матеріал оголошується та подається після вступу та аймає центральну частину уроку. Учні обов’язково тренуються у всіх чотирьох видах мовленнєвої діяльності. Робота на уроці має бути досить ефективною для подальшого успішного виконання домашніх завдань та засвоєнням матеріалу учнями. Викладача зобов’язаний використовувати під час занять автентичну іноземну мову, і лише за виключеннями, наприклад при поясненні граматичних правил чи нового матеріалу, буде доцільним використання рідної мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Урок німецької мови ; функції учителя ; мовленнєва направленість навчання ; самостійна діяльність учнів |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Трав 2023 11:32 |
Останні зміни: | 23 Трав 2023 11:35 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5509 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |