Пасічна, В. М., Ткаченко, А. В. (2020) Характеристика особливостей освітніх програм у закладах вищої освіти Європи та США. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020» / XXІI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 418-420.
Text
zbihnik_2020-418-420.pdf Download (571kB) |
Резюме
Кожна країна прагне до удосконалення системи вищої освіти відповідно до вимог суспільства на певному етапі розвитку, адже саме цей фактор є найбільш впливовим визначальником для успішного розвитку і процвітання країни в економічній, науковій культурній та інших сферах. Як відомо, для того, щоб виграти будь-яку гру потрібна стратегія, яка, у свою чергу, передбачає аналіз вже існуючої поведінки гравця, що колись переміг в цю гру, та розробка власної стратегії на основі попередньої. Аналогічно, для того, щоб покращити систему вищої освіти з фізики в Україні, потрібно проаналізувати світові ідеї та тенденції інших країн в цій сфері. Саме тому автори спробували почати статтю з аналізу особливостей освітніх програм з фізики у закладах вищої освіти у країнах Європи та США.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Освітні програми ; заклади вищої освіти ; Європа ; США |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Трав 2023 14:01 |
Останні зміни: | 15 Трав 2023 06:41 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5492 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |