Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Глибинне пізнання архетипно-перинатальної символіки шляхом аналізу візуалізованої репрезентації психолога

Сіденко, Ю. О. (2019) Глибинне пізнання архетипно-перинатальної символіки шляхом аналізу візуалізованої репрезентації психолога. Наукова школа академіка НАПН України Тамари Яценко [. с. 302-308.

[img] Text
Сіденко-перетворено.pdf

Download (740kB)

Резюме

Стаття присвячена розв’язанню важливої торетико-методологічної проблеми – пошуку шляхів глибинного пізнання психологічного змісту перинатальної символіки, опредметненої у засобах репрезентації майбутніх психологів у груповому психокорекційному процесі активного соціально-психологічного пізнання (АСПП). Дослідження здійснено у психодинамічній парадигмі, що синтезує психоаналітичний, феноменологічний, гуманістичний та інші підходи до пізнання психіки. Отриманий в результаті проведеного дослідження матеріал прояснює вплив перинатального періоду розвитку психіки суб’єкта на спрямованість мимовільних побуджень майбутнього психолога до візуалізації. Підсумкові інтерпретації емпіричного матеріалу повинні охоплювати як опредметнені візуалізації (репрезентанти) суб’єкта, так і результати вербально-діалогічної взаємодії (психолог-респондент). Пізнання майбутнім фахівцем-психологом власних неусвідомлюваних тенденцій відкриває йому перспективи особистісної гармонізації, набуття психологічної рівноваги та глибинно�психологічної компетентності.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: перинатальна символіка ; символ ; свідоме ; несвідоме ; візуалізована репрезентація ; самопрезентація ; активне соціально-психологічне пізнання (АСПП) ; психокорекція
Теми: Психологічні науки
Підрозділи: Психологічний факультет
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Квіт 2023 06:39
Останні зміни: 13 Квіт 2023 06:39
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5448

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу