Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Використання сучасних інформаційних технологій під час вивчення функцій у шкільному курсі математики

Грабова, К. І., Сердюк, З. О. (2021) Використання сучасних інформаційних технологій під час вивчення функцій у шкільному курсі математики. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 605-606.

[img] Text
2021_rodzinkа-605-606.pdf

Download (616kB)

Резюме

Інтенсивні зміни, що відбуваються в даний час у нашому суспільстві, вимагають розвитку творчої, компетентної, активної особистості, орієнтують педагогів на новий рівень викладання та виховання учнів. Нині провідне місце у викладанні математики займають не лише традиційні засоби (дошка, крейда, друковані матеріали тощо), а й використання ІКТ. Комп’ютер надає нові можливості для розвитку здібностей дитини, активно включає її у навчальний процес, підвищує зацікавленість, сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу. Проте мультимедійні ресурси не є примусовим засобам навчання, а це лише додатковий дидактичний засіб для навчання, який має можливість підвищити мотивацію і, як наслідок, якість навчання школярів математики, зокрема й вивчення функцій.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Мультимедійні ресурси ; дидактичний засіб для навчання ; якість навчання; школярі математики
Теми: Фізико-математичні науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Квіт 2023 09:46
Останні зміни: 05 Квіт 2023 09:46
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5414

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу