Грабова, К. І., Сердюк, З. О. (2021) Використання сучасних інформаційних технологій під час вивчення функцій у шкільному курсі математики. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 605-606.
Text
2021_rodzinkа-605-606.pdf Download (616kB) |
Резюме
Інтенсивні зміни, що відбуваються в даний час у нашому суспільстві, вимагають розвитку творчої, компетентної, активної особистості, орієнтують педагогів на новий рівень викладання та виховання учнів. Нині провідне місце у викладанні математики займають не лише традиційні засоби (дошка, крейда, друковані матеріали тощо), а й використання ІКТ. Комп’ютер надає нові можливості для розвитку здібностей дитини, активно включає її у навчальний процес, підвищує зацікавленість, сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу. Проте мультимедійні ресурси не є примусовим засобам навчання, а це лише додатковий дидактичний засіб для навчання, який має можливість підвищити мотивацію і, як наслідок, якість навчання школярів математики, зокрема й вивчення функцій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Мультимедійні ресурси ; дидактичний засіб для навчання ; якість навчання; школярі математики |
Теми: | Фізико-математичні науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Квіт 2023 09:46 |
Останні зміни: | 05 Квіт 2023 09:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5414 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |