Жовноватий, А. О., Лещенко, І. Т. (2021) Формування творчої особистості майбутнього учителів під час вивчення точних дисциплін. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 379-381.
Text
2021_rodzinkа-379-381.pdf Download (731kB) |
Резюме
Завдання формування творчої особистості полягає в тому, щоб навчання зробити творчим процесом, який стимулюватиме становлення творчої індивідуальності майбутніх учителів. Ці явища тісно пов’язані між собою й взаємообумовлені, адже творча особистість визначає характер педагогічної діяльності, а творча робота формує творчу індивідуальність. Стимулювання педагогічної творчості можливе лише за умов, коли педагог готовий досліджувати продуктивність власної діяльності, а це передбачає формування творчої ініціативи, здатності до індивідуального і спільного прийняття рішень, системного, концептуального мислення, а також створення оптимальних умов для саморозвитку, професійного становлення майбутнього вчителян.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Педагогічна праця ; освітня сфера ; концептуальне мислення ; саморозвиток ; професійне становлення майбутнього вчителян |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Бер 2023 13:00 |
Останні зміни: | 13 Бер 2023 13:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5289 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |