Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування належного емоційного стану – запорука позитивного розвитку дитини дошкільного віку

Заржицька, Ю. О., Лещенко, І. Т. (2021) Формування належного емоційного стану – запорука позитивного розвитку дитини дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 384-386.

[img] Text
2021_rodzinkа-384-386.pdf

Download (579kB)

Резюме

Виховання емоційно-зрілої особистості, її переживань і почуттів, починаючи з перших років життя, залишається важливим педагогічним завданням, оскільки емоційне ставлення до навколишнього світу зумовлює цілі, на досягнення яких будуть використані набуті дитиною знання та вміння. Здатність до емоційних переживань проявляється одразу після появи дитини на світ, а період дошкільного дитинства вважають "золотим віком" емоційного життя. Протягом перших шести років закладається основа розвитку емоційно-почуттєвої сфери людини, що є запорукою її належного психічного розвитку, гарантії зростання гармонійної особистості. Для повноцінного емоційно-ціннісного розвитку дошкільнят педагогам варто знати не тільки індивідуальні особливості розвитку кожної дитини, а й те, на що саме потрібно звертати увагу в кожному віковому періоді.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Емоції дітей ; емоційно-зріла особистість ; функціонування емоцій ; дошкільний вік
Теми: Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Бер 2023 12:46
Останні зміни: 17 Квіт 2024 13:45
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5286

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу