Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Використання системи Костянтина Станіславського у підготовці майбутніх педагогів

Квітка, А. І., Лещенко, І. Т. (2021) Використання системи Костянтина Станіславського у підготовці майбутніх педагогів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 388-390.

[img] Text
2021_rodzinkа-388-390.pdf

Download (732kB)

Резюме

Основоположником театральної педагогіки, як науки, вважають теоретика театру, відомого режисера Костянтина Станіславського. Театральна педагогіка допомагає реалізувати два основі завдання: формування творчої особистості педагога і розкриття глибинних можливостей діяльності у школі. Дія, увага, органіка, звільнення м’язів, уява, спілкування, бачення, підтекст, надзавдання, наскрізна дія – це основні поняття системи театрального педагога К.С. Станіславського, кожен з яких знаходить своє відображення у практичній діяльності як актора, так і педагога.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Педагогічна майстерність ; майбутні педагоги ; театральна педагогіка ; К. Станіславський ; формування творчої собистості педагога ; розкриття глибинних можливостей ; діяльность у школі
Теми: Мистецтво
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Бер 2023 08:55
Останні зміни: 13 Бер 2023 08:55
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5283

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу