Квітка, А. І., Лещенко, І. Т. (2021) Використання системи Костянтина Станіславського у підготовці майбутніх педагогів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 388-390.
Text
2021_rodzinkа-388-390.pdf Download (732kB) |
Резюме
Основоположником театральної педагогіки, як науки, вважають теоретика театру, відомого режисера Костянтина Станіславського. Театральна педагогіка допомагає реалізувати два основі завдання: формування творчої особистості педагога і розкриття глибинних можливостей діяльності у школі. Дія, увага, органіка, звільнення м’язів, уява, спілкування, бачення, підтекст, надзавдання, наскрізна дія – це основні поняття системи театрального педагога К.С. Станіславського, кожен з яких знаходить своє відображення у практичній діяльності як актора, так і педагога.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Педагогічна майстерність ; майбутні педагоги ; театральна педагогіка ; К. Станіславський ; формування творчої собистості педагога ; розкриття глибинних можливостей ; діяльность у школі |
Теми: | Мистецтво Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Бер 2023 08:55 |
Останні зміни: | 13 Бер 2023 08:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5283 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |