Сидоров, О. Ю., Данилюк, С. С. (2021) Типологія здоров’язбережувальних технологій, які використовуються в освітньому процесі ЗВО. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 425-428.
Text
2021_rodzinkа-425-428.pdf Download (599kB) |
Резюме
Метою здоров’язбережувальної освітньої технології має виступати забезпечення умов фізичного, психічного, соціального та духовного комфорту, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я учасників освітнього процесу, їх продуктивної когнітивної та практичної діяльності, що базується на науковій організації праці та сприятиме високому рівню культури особистості та її здорового способу життя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Здоров’язбережувальна освітня технологія ; корекція порушень соматичного здоров’я ; освітній процес ; навчальне навантаження ; збалансоване харчування |
Теми: | Медицина, ОБЖ Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 07 Квіт 2023 10:02 |
Останні зміни: | 07 Квіт 2023 10:02 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5262 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |