Случінська, А. В. (2021) Особливості жіночої освіти у галузі мистецтва на межі XIX-XX ст. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 428-429.
Text
2021_rodzinkа-428-429.pdf Download (573kB) |
Резюме
Жінка у XIX-XX столітті починає ламати стереотипи, стає більш освіченою, впевненішою у собі попри насмішки та невизнання її як жінки освіченої, виходить за рамки жорстких канонів, які унеможливлювали і не дозволяли здобувати освіту у галузі мистецтва. Вона не боїться вводити щось нове і не звичайне у мистецтво, пропагує власний творчий шлях, завдяки чому з’являються вищі навчальні заклади.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Жіноча освіта ; мистецтво ; соціальні обмеження ; фемінізм ; жінки-художниці |
Теми: | Мистецтво Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 10 Бер 2023 08:07 |
Останні зміни: | 10 Бер 2023 08:07 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5261 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |