Харченко, Ю. М., Зорочкіна, Т. С. (2021) Особливості проведення ранкових зустрічей з учнями нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 432-434.
Text
2021_rodzinkа-432-434.pdf Download (578kB) |
Резюме
У процесі ранкових зустрічей відбувається соціалізація молодших школярів. Вони усвідомлюють себе не як звичайну дитину, а як особистість, яка має право на голос та повагу з боку інших, навчається відстоювати свою думку. Окрім себе, учні починають вивчати оточуючих, їх характер, поведінку, вчинки, що формує ту чи іншу думку про навколишній світ. Ставлення до навчання і школи змінюється на більш позитивне. Активізується процес вирішення конфліктів за допомогою спілкування та застосовується на практиці. Педагог стає для дитини не просто викладачем, а й другом, наставником, другою мамою. Між ними будується новий міцніший зв'язок, завдяки якому вчитель має неабиякий вплив на дитину
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Критичне мислення ; толерантність ; ранкові зустрічі ; молодші школярі ; послідовність ; креативність ; професіоналізм |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 10 Бер 2023 07:53 |
Останні зміни: | 10 Бер 2023 07:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5258 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |