Кононенко, К. В., Байдюк, Н. В. (2021) Важковиховуваність та потенціал закладу освіти у формуванні безпечної поведінки. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 447-448.
Text
2021_rodzinkа-447-448.pdf Download (892kB) |
Резюме
Потенціал сьогоднішнього закладу освіти відіграє значиму роль у формуванні безпечної поведінки важковиховуваних дітей. Щоб швидко виявити учнів, які відносять до групи «проблемних», і вчасно надати їм психологічну і соціологічну допомогу, то доцільно розподілити обов’язки між учасниками педагогічного колективу, а саме між класним керівником, соціальним педагогом, психологом, медпрацівником, педагогом організатором, заступником директора з виховної роботи, керівниками гуртків та спортивних секцій. Кожен з них повинен відповідально виконувати свої обов’язки і співпрацювати з колегами.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Журнал спостережень ; поведінка учня ; здоров’я учня ; моральний фундамент ; важковиховуваність ; соціально занедбані ; діти з девіантною поведінкою |
Теми: | Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Бер 2023 14:42 |
Останні зміни: | 09 Бер 2023 14:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5254 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |