Ворона, В. В., Білик, В. В. (2021) Сутність та складові системи маркетингових комунікацій. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 465-466.
Text
2021_rodzinkа-465-466.pdf Download (683kB) |
Резюме
Маркетингові комунікації створюють обізнаність, забезпечують знання, ставлення, мотивують до споживання, їх варто розглядати як управління процесом просування товару на всіх етапах – перед продажем, в момент продажу, під час споживання, після споживання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетингові комунікації ; управління процесом просування товару |
Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Бер 2023 08:34 |
Останні зміни: | 09 Бер 2023 08:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5236 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |