Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Специфіка маркетингових досліджень у ЗВО

Дерев’янко, В. Ю. (2021) Специфіка маркетингових досліджень у ЗВО. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 468-469.

[img] Text
2021_rodzinkа-468-469.pdf

Download (670kB)

Резюме

В статті говориться, що маркетинг ЗВО - необхідна і найважливіша частина його діяльності. ЗВО, що не усвідомили цю необхідність і не включилися активно в маркетингову діяльність, можуть вже найближчим часом опинитися в невигідному положенні і не зможуть зберегти конкурентоспроможність на ринку освітніх послуг.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: маркетинг ЗВО ; конкурентоспроможність ; ринок освітніх послуг ; модернізація освіти
Теми: Економічні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Бер 2023 08:30
Останні зміни: 09 Бер 2023 08:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5235

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу