Дерев’янко, В. Ю. (2021) Специфіка маркетингових досліджень у ЗВО. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 468-469.
|
Text
2021_rodzinkа-468-469.pdf Download (670kB) |
Резюме
В статті говориться, що маркетинг ЗВО - необхідна і найважливіша частина його діяльності. ЗВО, що не усвідомили цю необхідність і не включилися активно в маркетингову діяльність, можуть вже найближчим часом опинитися в невигідному положенні і не зможуть зберегти конкурентоспроможність на ринку освітніх послуг.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | маркетинг ЗВО ; конкурентоспроможність ; ринок освітніх послуг ; модернізація освіти |
| Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 09 Бер 2023 08:30 |
| Останні зміни: | 09 Бер 2023 08:30 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5235 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




