Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Антидискримінаційна експертиза підручників для початкової школи

Здір, Д. Р., Байдюк, Н. В. (2021) Антидискримінаційна експертиза підручників для початкової школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 483-485.

[img] Text
2021_rodzinkа-483-485.pdf

Download (733kB)

Резюме

У результаті антидискримінаційної експертизи підручників було виявлено кількісну диспропорцію представленості осіб обох статей, переважання на зображеннях людей лише європеоїдної раси, а в деяких підручниках взагалі відсутність ілюстрацій осіб інших рас, наявність лише поодиноких зображень осіб з інвалідністю, представлення осіб різних статей, віку переважно у стереотипних соціальних ролях, зображення людини загалом і загальнолюдських цінностей виключно через образ етнічного українця/-ки, православного, людини без будь-яких фізичних обмежень, паралельне використання гендерночутливої мови та мовного андроцентризму; відсутність сексизму в змісті підручників.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: антидискримінаційна експертиза підручників ; початкова школа ; гендерночутлива мова ; мовний андроцентризм
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Бер 2023 08:08
Останні зміни: 09 Бер 2023 08:08
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5230

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу