Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Музикотерапія як засіб корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку в умовах ЗДО

Уманець, Д. О., Нікітська, Ю. М. (2021) Музикотерапія як засіб корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку в умовах ЗДО. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 302-503.

[img] Text
2021_rodzinkа-502-503.pdf

Download (724kB)

Резюме

Музикотерапія – метод, що використовує музику як засіб корекції, як провідний фактор впливу (прослуховування музичних творів, індивідуальні та групові заняття музикою. Оскільки сучасний педагог повсякчас стикається з проявами агресивної поведінки учнів початкових класів, котрі доцільно завчасно попереджувати та мінімізувати, перелічені вище знання, дають можливість фахівцям гармонізувати освітній процес, допомагають налагодити комфортні стосунки між однолітками та зменшити прояви агресії, а музикотерапія постає одним із найбільш ефективних способів їх подолання.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Музикотерапія ; сучасний педагог ; корекція емоційних порушень ; діти дошкільного віку ; ЗДО
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Лют 2023 14:13
Останні зміни: 13 Лют 2023 14:13
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5174

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу