Чурута, В. В., Кулешова, Л. Н. (2021) Лингвистические особенности рекламного текста. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 698-699.
Text
2021_rodzinkа-698-699.pdf Download (569kB) |
Резюме
С филологической точки зрения реклама представляет собой особую сферу практической деятельности, продуктом которой являются словесные произведения – рекламные тексты. Особое внимание следует уделять структурному и содержательному построению рекламного текста, поскольку оно призвано максимально упростить понимание и запоминание информации.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Рекламный текст ; слоган ; лингвистические средства |
Теми: | Масова комунікація Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 03 Лют 2023 13:16 |
Останні зміни: | 03 Лют 2023 13:16 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5079 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |