Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Використання нейромаркетинга

Папуша, К. А. (2020) Використання нейромаркетинга. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. с. 55-57.

[img] Text
zb-55-57.pdf

Download (647kB)

Резюме

Мета даної роботи полягає в з'ясуванні сутності поняття «нейромаркетинг», його складових елементів і основних відмінностей від традиційного маркетингу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Нейромаркетинг ; конкурентна боротьба ; ринок ; традиційний маркетинг
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 01 Лют 2023 09:28
Останні зміни: 01 Лют 2023 09:28
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5005

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу