Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Фірмовий стиль готелю як спосіб максимілізації продажу готельних послуг

Бутенко, Л. Ю., Копицяк, Ю. І. (2014) Фірмовий стиль готелю як спосіб максимілізації продажу готельних послуг. Туризм і гостинність в Україні: стан, проблеми, тенденції, перспективи розвитку : матер. IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 жовтня 2014 р., м. Черкаси) / відп. за вип. : С. Р. Пасєка, В. І. Новикова. с. 22-27.

[img] Text
zb_2014-19-27.pdf

Download (416kB)

Резюме

Мета статті – визначити роль фірмового стилю готельного підприємства як складову маркетингової діяльності, що значною мірою впливає на збільшення продажу готельних послуг.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: готельне підприємство ; фірмовий стиль ; маркетингова діяльність
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Серп 2022 11:00
Останні зміни: 09 Серп 2022 11:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4860

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу