Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Лингвистические особенности рекламного текста

Чурута, В. В., Кулешова, Л. Н. (2021) Лингвистические особенности рекламного текста. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» / XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 698-699.

[img] Text
2021_rodzinkа-698-699.pdf

Download (569kB)

Резюме

Из статьи можно сделать вывод о том, что очень часто слоган понимается двояко, но нужно учитывать «второе дно», которое не должно противоречить основному сообщению, а положительно дополнять его.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: слоган ; маркетинговая стратегия ; реклама ; рекламный текст
Теми: Філологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Вер 2021 11:21
Останні зміни: 09 Вер 2021 11:21
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4625

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу