Чурута, В. В., Кулешова, Л. Н. (2021) Лингвистические особенности рекламного текста. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» / XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 698-699.
Text
2021_rodzinkа-698-699.pdf Download (569kB) |
Резюме
Из статьи можно сделать вывод о том, что очень часто слоган понимается двояко, но нужно учитывать «второе дно», которое не должно противоречить основному сообщению, а положительно дополнять его.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | слоган ; маркетинговая стратегия ; реклама ; рекламный текст |
Теми: | Філологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Вер 2021 11:21 |
Останні зміни: | 09 Вер 2021 11:21 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4625 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |