Сіренко, В. О., Титаренко, О. І. (2021) Вимоги до уроку німецької мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» / XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 780-781.
Text
2021_rodzinkа-780-781.pdf Download (585kB) |
Резюме
В статті говориться, що основними вимогами до уроку можна вважати: цілеспрямованість уроку, структурна цілісність і змістовність уроку, активність учнів на уроці, відповідність мовленнєвої поведінки вчителя цілям, змісту та умовам навчання, результативність уроку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | урок ; цілеспрямованість уроку ; структурна цілісність уроку ; змістовність уроку ; активність учнів на уроці ; мовленнєва поведінки вчителя ; результативність уроку |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Серп 2021 17:10 |
Останні зміни: | 06 Лют 2023 09:26 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4619 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |