Репозитарій ЧНУ

Методичні вказівки із застосування особистісно орієнтованого навчання іноземної мови за професійним спрямуванням на основі технології різнорівневого підходу

Колісник, В. Ю. (2015) Методичні вказівки із застосування особистісно орієнтованого навчання іноземної мови за професійним спрямуванням на основі технології різнорівневого підходу. [Навчальний матеріал]

[img]
Перегляд
Text
0af4ffe5-c2e2-4ee4-aee2-5ac79ecb09c5.pdf

Download (811kB) | Перегляд

Резюме

Методичні вказівки покликані ознайомити викладачів іноземної мови з поняттям різнорівневого підходу до навчання іноземної мови за професійним спрямуванням як різновиду особистісно орієнтованого навчання. Структуру методичних вказівок складають два розділи. Матеріал першого охоплює суть і основні принципи особистісно орієнтованого навчання, форми використання різнорівневих завдань, основні умови й етапи його впровадження в навчальний процес, функції навчання іноземної мови за професійним спрямуванням. Другий розділ ґрунтується на педагогічному досвіді автора, методичних вказівках і педагогічних здобутках викладачів кафедри іноземних мов Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. У пропонованій праці закцентовано на перевагах застосування технології різнорівневого підходу для викладачів і позитивних аспектах навчання для студентів. Важливу увагу приділено й складнощам викладання й вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням, відтак запропоновано конструктивні рекомендації щодо розв’язання деяких проблем студентів. Методичні вказівки розраховані на викладачів іноземної мови й усіх зацікавлених методикою різнорівневого навчання. Рекомендується використовувати для немовних спеціальностей університету.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Теми: Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 21 Лип 2015 21:35
Останні зміни: 27 Лип 2015 14:42
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/461

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу