Колісник, В. Ю. (2015) Методичні вказівки із застосування особистісно орієнтованого навчання іноземної мови за професійним спрямуванням на основі технології різнорівневого підходу. [Навчальний матеріал]
|
Text
0af4ffe5-c2e2-4ee4-aee2-5ac79ecb09c5.pdf Download (811kB) | Перегляд |
Резюме
Методичні вказівки покликані ознайомити викладачів іноземної мови з поняттям різнорівневого підходу до навчання іноземної мови за професійним спрямуванням як різновиду особистісно орієнтованого навчання. Структуру методичних вказівок складають два розділи. Матеріал першого охоплює суть і основні принципи особистісно орієнтованого навчання, форми використання різнорівневих завдань, основні умови й етапи його впровадження в навчальний процес, функції навчання іноземної мови за професійним спрямуванням. Другий розділ ґрунтується на педагогічному досвіді автора, методичних вказівках і педагогічних здобутках викладачів кафедри іноземних мов Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. У пропонованій праці закцентовано на перевагах застосування технології різнорівневого підходу для викладачів і позитивних аспектах навчання для студентів. Важливу увагу приділено й складнощам викладання й вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням, відтак запропоновано конструктивні рекомендації щодо розв’язання деяких проблем студентів. Методичні вказівки розраховані на викладачів іноземної мови й усіх зацікавлених методикою різнорівневого навчання. Рекомендується використовувати для немовних спеціальностей університету.
Тип елементу : | Навчальний матеріал |
---|---|
Теми: | Філологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 21 Лип 2015 21:35 |
Останні зміни: | 27 Лип 2015 14:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/461 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |