Тарасенкова, Н. А. (2017) Візуальний супровід побудови перерізів многогранників у підручнику. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Т. 5 (№ 134). с. 48-54.
Text
n._a._tarasenkova_visuin_a_textbook.pdf Download (692kB) |
Резюме
У статті висвітлено теоретичні аспекти візуального супроводу змісту навчання в підручнику математики та розкрито особливості створення в підручнику дидактично доцільного зорового ряду на прикладі теми «Побудова перерізів многогранників».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | загальноосвітня школа ; підручник математики ; ілюстративний матеріал ; зоровий ряд навчання |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Черв 2021 13:10 |
Останні зміни: | 11 Черв 2021 13:10 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4556 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |