Босовський, М. В., Сердюк, З. О. (2018) Застосування математичного моделювання на бінарних уроках з інформатики та математики. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№ 16). с. 83-90.
Text
3104-7689-1-sm.pdf Download (428kB) |
Резюме
У статті розглянуто деякі особливості організації бінарного уроку з інформатики та математики, наведено приклади компетентнісних завдань. З’ясовано, що використання математичних завдань під час вивчення програмних засобів навчання на уроках інформатики в старшій школі сприяє більш ефективному їх засвоєнню.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | навчання математики ; навчання інформатики ; компетентнісне завдання ; математичне моделювання ; учні старшої школи |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Черв 2021 10:46 |
Останні зміни: | 11 Черв 2021 10:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4551 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |