Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Дидактичний аналіз підручника математики: новації та результати самооцінювання слухачів дистанційного курсу підвищення кваліфікації

Тарасенкова, Н. А. (2020) Дидактичний аналіз підручника математики: новації та результати самооцінювання слухачів дистанційного курсу підвищення кваліфікації. Science and education a new dimension, Т. 221 (№ 8). с. 40-43.

[img] Text
2020_.pdf

Download (706kB)

Резюме

У статті висвітлено особливості оновленого змісту завдань курсу підвищення кваліфікації вчителів математики за авторською програмою «Удосконалення засобів навчання математики (за класами)» та проаналізовано результати самооцінювання слухачів під час опанування першої частини «Дидактичної аналітики».

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: загальноосвітня школа ; підручник математики ; удосконалення професійної підготовки вчителя математики ; професійний тренінг
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 11 Черв 2021 09:10
Останні зміни: 11 Черв 2021 09:10
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4548

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу