Тарасенкова, Н. А., Бурда, М. І. (2019) Компетентнісний репер сучасного підручника геометрії. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Т. 203 (№ 7). с. 40-43.
Text
2019_.pdf Download (786kB) |
Резюме
У статті висвітлено особливості структурування змісту навчання та деякі аспекти специфіки форм його подання у компетентнісно орієнтованому підручнику геометрії. Пропонується розглядати структурування змісту на зовнішньому і внутрішньому рівнях. Наводяться приклади можливих форм подання структурованого змісту в підручнику.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | загальноосвітня школа ; підручник геометрії ; компетентнісний підхід ; форма подання змісту |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Черв 2021 07:28 |
Останні зміни: | 11 Черв 2021 07:28 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4547 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |