Тарасенкова, Н. А. (2019) Змістові особливості вивчення математичних фактів у шкільному курсі математики. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 188 (VII). с. 63-66.
Text
2019_seanewdim_tarasenkova.pdf Download (399kB) |
Резюме
У статті висвітлено особливості змісту та організації вивчення математичних фактів у шкільному курсі матема- тики. Пропонується навчати учнів будувати твердження за типом заперечення. Звертається увага на важливості використан- ня змістових і візуальних акцентів та мнемонічних прийомів для полегшення сприймання і запам’ятовування учнями склад- них математичних тверджень і співвідношень.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | загальноосвітня школа ; навчання математики ; вивчення аксіом, теорем і формул |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 10 Черв 2021 13:55 |
Останні зміни: | 10 Черв 2021 13:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4545 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |