Бардадим, О. В. (2021) Порівняльний аналіз інтерактивних-онлайн періодичних таблиць хімічних елементів. Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні задачі хімії: дослідження та перспективи» (15 квітня 2021 року). Матеріали конференції. – Житомир. с. 321-322.
Text
Матеріали Всеукр_конф_АЗХ_2021.pdf Download (551kB) |
Резюме
Використовуючи інтерактивну Періодичну систему хімічних елементів майбутні вчителі повинні вміти застосувати інтернет-ресурси для навчальних цілей та допомагати учням в ігровій та інтерактивні формі засвоювати теоретичний матеріал. Також в гровій формі вчитель повинен за опомогою онлайн-таблиць сформувати уявлення учням про: хімічний елемент; класифікацію елементів; поділ на енергетичні підрівні; агрегатний стан елемента; радіоактивність; ступінь окиснення та поширення хімічних елементів; сполуки, які може утворювати той чи інший хімічний елемент з іншими елементами; моделювання певних хімічних реакцій та інше. Сам же вчитель формує компетентність використання онлайн-ресурсів для освітньої мети.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інтерактивні-онлайн періодичні таблиці ; хімічні елементи ; майбутні вчителі-предметники(хімія ) ; гіперпосилання |
Теми: | Хімічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2021 15:55 |
Останні зміни: | 06 Черв 2021 15:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4528 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |