Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Експеримент як засіб мотивації природничонаукової пізнавальної діяльності учнів

Нінова, Т. С., Бардадим, О. В. (2018) Експеримент як засіб мотивації природничонаукової пізнавальної діяльності учнів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький (№ 47). с. 288-290.

[img] Text
Збірник 47.pdf

Download (168kB)

Резюме

Важливим завданням компетентнісної парадигми освіти є розвиток природничонаукової пізнавальної діяльності учнів. Оскільки природничі науки розвиваються на основі експерименту, то на перше місце під час навчання має виходити розвиток експериментальних вмінь учнів. Оскільки міцні і довготривалі знання здобувається з досвіду вважаємо, що домашній експеримент – один із видів експериментів, який дозволяє розвивати мислення, закріплює вивчений шкільний матеріал, вчить використовувати набуті в школі знання і вміння, формує навички планування роботи та практичні експериментальні вміння учнів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: навчально-дослідницька діяльність ; пізнавальна самостійність ; дослідницькі компетенції ; етапи навчально-дослідницької діяльності ; навчально-дослідницькі вміння ; методичний підхід
Теми: Природничі науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 06 Черв 2021 15:25
Останні зміни: 12 Трав 2023 09:03
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4525

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу