Нінова, Т. С., Бардадим, О. В. (2018) Експеримент як засіб мотивації природничонаукової пізнавальної діяльності учнів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький (№ 47). с. 288-290.
Text
Збірник 47.pdf Download (168kB) |
Резюме
Важливим завданням компетентнісної парадигми освіти є розвиток природничонаукової пізнавальної діяльності учнів. Оскільки природничі науки розвиваються на основі експерименту, то на перше місце під час навчання має виходити розвиток експериментальних вмінь учнів. Оскільки міцні і довготривалі знання здобувається з досвіду вважаємо, що домашній експеримент – один із видів експериментів, який дозволяє розвивати мислення, закріплює вивчений шкільний матеріал, вчить використовувати набуті в школі знання і вміння, формує навички планування роботи та практичні експериментальні вміння учнів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | навчально-дослідницька діяльність ; пізнавальна самостійність ; дослідницькі компетенції ; етапи навчально-дослідницької діяльності ; навчально-дослідницькі вміння ; методичний підхід |
Теми: | Природничі науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2021 15:25 |
Останні зміни: | 12 Трав 2023 09:03 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4525 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |