Бардадим, О. В. (2019) Формування причинно-наслідкових зв’язків з хімії. Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні задачі хімії: дослідження та перспективи» (17 квітня 2019 року). с. 385-392.
Text
konf_h_2019 .pdf Download (809kB) |
Резюме
Основними факторами, які впливають негативно на розвиток логічного мислення – це: низький рівень читання літератури, цифрове слабоумство, заучування матеріалу, шаблонне мислення та вплив парадигми постмодерна, що як наслідок породжує: хибні логічні зв‘язки, що призводить до помилкових висновків та виникненню стереотипів і логічних парадоксів. Саме логічне мислення сприяє обробці одержуваних людиною даних від навколишньої дійсності, побудови суджень й умовиводів, формуванні висновків і рішень. Будь-яке явище в матеріальному світі має свою причину, своє реальне підґрунтя. Причина передбачає дію і виникає в певних умовах, які можуть заважати або сприяти появі наслідку. Причинний зв‘язок виникає в певних умовах. Умови самі виникають як наслідок певних явищ і самі стають причинами явищ. Знайти причину – це означає в багатьох випадках підпорядкувати собі явище, отримати можливість керувати ним. В статті говориться, що для розвитку логічної пам‘яті найбільш важливим є пошук взаємозв‘язків; причини підвищують ймовірність певних подій вони роблять можливими відповідні наслідки та розвивають пізнавальну діяльність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | логічне мислення ; природничі науки ; логічна пам‘ять ; пізнавальна діяльність |
Теми: | Хімічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2021 14:15 |
Останні зміни: | 06 Черв 2021 14:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4520 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |