Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування причинно-наслідкових зв’язків з хімії

Бардадим, О. В. (2019) Формування причинно-наслідкових зв’язків з хімії. Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні задачі хімії: дослідження та перспективи» (17 квітня 2019 року). с. 385-392.

[img] Text
konf_h_2019 .pdf

Download (809kB)

Резюме

Основними факторами, які впливають негативно на розвиток логічного мислення – це: низький рівень читання літератури, цифрове слабоумство, заучування матеріалу, шаблонне мислення та вплив парадигми постмодерна, що як наслідок породжує: хибні логічні зв‘язки, що призводить до помилкових висновків та виникненню стереотипів і логічних парадоксів. Саме логічне мислення сприяє обробці одержуваних людиною даних від навколишньої дійсності, побудови суджень й умовиводів, формуванні висновків і рішень. Будь-яке явище в матеріальному світі має свою причину, своє реальне підґрунтя. Причина передбачає дію і виникає в певних умовах, які можуть заважати або сприяти появі наслідку. Причинний зв‘язок виникає в певних умовах. Умови самі виникають як наслідок певних явищ і самі стають причинами явищ. Знайти причину – це означає в багатьох випадках підпорядкувати собі явище, отримати можливість керувати ним. В статті говориться, що для розвитку логічної пам‘яті найбільш важливим є пошук взаємозв‘язків; причини підвищують ймовірність певних подій вони роблять можливими відповідні наслідки та розвивають пізнавальну діяльність.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: логічне мислення ; природничі науки ; логічна пам‘ять ; пізнавальна діяльність
Теми: Хімічні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 06 Черв 2021 14:15
Останні зміни: 06 Черв 2021 14:51
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4520

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу