Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Домашній експеримент у контексті інтегрованого навчання

Бардадим, О. В. (2019) Домашній експеримент у контексті інтегрованого навчання. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. 18 ‒ 19 квітня 2019 року. с. 195-197.

[img] Text
РОДЗИНКА_ЗБІРНИК_2019 _Істор.наук_Природ.наук._Пед.науки.pdf

Download (294kB)

Резюме

Інтегроване навчання вважається одним з інноваційних процесів у педагогічній діяльності, обумовлених інтенсивними науково-технічними перетвореннями в житті суспільства і в сфері освіти. При вивченні природничих дисциплін важливе місце займає експеримент. В статті говориться, що виконуючі домашні експерименти в учнів підвищується пізнавальний інтерес до хімії та зникає хемофобія. У дітей розвивається вміння логічно мислити та пояснювати хімічні явища, встановлювати зв’язки та бачити картину цілісно, також формується дослідницька компетентність.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: домашній експеримент ; інтегроване навчання ; хімія ; хемофобія
Теми: Хімічні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 06 Черв 2021 11:22
Останні зміни: 06 Черв 2021 11:22
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4512

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу