Домашній експеримент у контексті інтегрованого навчання

Бардадим, О. В. (2019) Домашній експеримент у контексті інтегрованого навчання. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. 18 ‒ 19 квітня 2019 року. pp. 195-197.

[img] Text
РОДЗИНКА_ЗБІРНИК_2019 _Істор.наук_Природ.наук._Пед.науки.pdf

Download (294kB)

Abstract

Інтегроване навчання вважається одним з інноваційних процесів у педагогічній діяльності, обумовлених інтенсивними науково-технічними перетвореннями в житті суспільства і в сфері освіти. При вивченні природничих дисциплін важливе місце займає експеримент. В статті говориться, що виконуючі домашні експерименти в учнів підвищується пізнавальний інтерес до хімії та зникає хемофобія. У дітей розвивається вміння логічно мислити та пояснювати хімічні явища, встановлювати зв’язки та бачити картину цілісно, також формується дослідницька компетентність.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: домашній експеримент ; інтегроване навчання ; хімія ; хемофобія
Subjects: Хімічні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 06 Jun 2021 11:22
Last Modified: 06 Jun 2021 11:22
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4512

Actions (login required)

View Item View Item