Бардадим, О. В. (2019) Домашній експеримент у контексті інтегрованого навчання. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. 18 ‒ 19 квітня 2019 року. с. 195-197.
Text
РОДЗИНКА_ЗБІРНИК_2019 _Істор.наук_Природ.наук._Пед.науки.pdf Download (294kB) |
Резюме
Інтегроване навчання вважається одним з інноваційних процесів у педагогічній діяльності, обумовлених інтенсивними науково-технічними перетвореннями в житті суспільства і в сфері освіти. При вивченні природничих дисциплін важливе місце займає експеримент. В статті говориться, що виконуючі домашні експерименти в учнів підвищується пізнавальний інтерес до хімії та зникає хемофобія. У дітей розвивається вміння логічно мислити та пояснювати хімічні явища, встановлювати зв’язки та бачити картину цілісно, також формується дослідницька компетентність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | домашній експеримент ; інтегроване навчання ; хімія ; хемофобія |
Теми: | Хімічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2021 11:22 |
Останні зміни: | 06 Черв 2021 11:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4512 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |