Бардадим, О. В. (2018) Формування предметних компетентностей учнів з хімії на основі діяльнісного підходу. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» : збірник матеріалів XX Всеукраїнської наукової конференції молодих учених 19-20 квітня 2018. Черкаси, Україна. с. 463-465.
Text
РОДЗИНКА_2018_ЮРИДИЧНІ НАУКИ. ЕКОНОМІКА. ТУРИЗМ. МЕНЕДЖМЕНТ. ІСТОРІЯ. ФІЛОСОФІЯ. ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНІ ТА КОМПЮТЕРНІ.pdf Download (708kB) |
Резюме
Важливими сучасними засобами і методами формування предметної компетенції з хімії є хімічний експеримент і практико-орієнтовані завдання з хімії, які сприяють формуванню предметних компетенцій, набуття життєвого досвіду учнів, досвіду практичної діяльності; забезпечують взаємозв’язок навчального матеріалу та життєвої практики школярів. Перспективу подальших наукових розвідок у цьому напрямі можуть становити педагогічні дослідження з метою уточнення базових понять діяльнісного підходу та виявлення зв’язків між ними, подальша розробка дидактичних аспектів та методичних підходів його реалізації при вивченні хімії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | компетенція ; компетентність ; предметна хімічна компетентність ; хімія |
Теми: | Хімічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2021 10:49 |
Останні зміни: | 06 Черв 2021 10:50 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4510 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |