Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Проблема професійної підготовки фармацевтичних фахівців у педагогічній теорії та практиці медичних закладів вищої освіти

Лисенко, Н. В. (2020) Проблема професійної підготовки фармацевтичних фахівців у педагогічній теорії та практиці медичних закладів вищої освіти. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» (№ 2). с. 56-61.

[img] Text
лисенко_Оригінал-макет (4)-56-61.pdf

Download (257kB)

Резюме

Статтю присвячено проблемі використання міждисциплінарного підходу до професійної підготовки майбутніх фармацевтів у системі викладання фахових дисциплін у сучасному ВНЗ, зокрема під час проведення практичних занять. Зазначено, що для вирішення основних завдань міждисциплінарної інтеграції важливі послідовність і систематичність при вивченні фахових дисциплін, адаптація поданого матеріалу у доступній, для широкого загалу студентів, формі, використання методів активного навчання, впровадження сучасних інформаційних технологій при викладанні фахових дисциплін спеціальності Фармація.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: фармацевтична галузь ; міждисциплінарний підхід ; освітня діяльність ; профільні дисципліни ; мотивація ; інформаційні системи; організаційно-методичний супровід; лікарська форма; рецептурний пропис; інтег- рація ; самовдосконалення
Теми: Медицина, ОБЖ
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 06 Черв 2021 09:19
Останні зміни: 06 Черв 2021 09:19
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4504

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу