Лисенко, Н. В. (2020) Проблема професійної підготовки фармацевтичних фахівців у педагогічній теорії та практиці медичних закладів вищої освіти. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» (№ 2). с. 56-61.
Text
лисенко_Оригінал-макет (4)-56-61.pdf Download (257kB) |
Резюме
Статтю присвячено проблемі використання міждисциплінарного підходу до професійної підготовки майбутніх фармацевтів у системі викладання фахових дисциплін у сучасному ВНЗ, зокрема під час проведення практичних занять. Зазначено, що для вирішення основних завдань міждисциплінарної інтеграції важливі послідовність і систематичність при вивченні фахових дисциплін, адаптація поданого матеріалу у доступній, для широкого загалу студентів, формі, використання методів активного навчання, впровадження сучасних інформаційних технологій при викладанні фахових дисциплін спеціальності Фармація.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | фармацевтична галузь ; міждисциплінарний підхід ; освітня діяльність ; профільні дисципліни ; мотивація ; інформаційні системи; організаційно-методичний супровід; лікарська форма; рецептурний пропис; інтег- рація ; самовдосконалення |
Теми: | Медицина, ОБЖ Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2021 09:19 |
Останні зміни: | 06 Черв 2021 09:19 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4504 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |