Соловей, Ю. О. (2018) Значення емоційної культури директора в управлінні закладом дошкільної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№10-11). с. 80-84.
Text
+2018solovei.pdf Download (157kB) |
Резюме
У статті висвітлено теоретичні аспекти проблеми емоційної культури директора в управлінні закладом дошкільної освіти. На основі аналізу науково-педагогічної літератури розглянуто сутність понять «емоційна культура», «компетентність», «емоційна компетентність», «емоційний інтелект». Визначено теоретичні аспекти емоційної культури директора закладу дошкільної освіти. Узагальнено компетенції емоційного інтелекту. Обґрунтовано значення емоційної культури директора в управлінні закладом дошкільної освіти. Схарактеризовано важливість емоційної культури директора, як складової, що допомагає налагодити ефективну взаємодію як з педагогічним колективом, так із батьками дітей закладу дошкільної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | директор ; керівник ; емоція ; емоційна сфера ; культура ; компетентність ; компетенція ; професійна діяльність ; освіта ; заклад дошкільної освіти ; управління освітою |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Черв 2021 18:42 |
Останні зміни: | 05 Черв 2021 18:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4494 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |