Гнатенко, Т. С. (2020) Дистанційна форма навчання: переваги і недоліки та ефективність використання інтерактивних методів навчання у фармацевтичній діяльності. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» 27 листопада 2020 року (№ 65). с. 451-453.
Text
+Збірник 65 (2)Перееяслав_451-453.pdf Download (822kB) |
Резюме
У статті охарактеризовано основні інноваційні методи, що застосовуються для формування професійної успішності у фармацевтичній діяльності: Google форми, платформа Moodlе, Meet, Zoom, чат-заняття, скайп-лекції, вебінари та вайбер-чат. Розкрито можливості їх використання під час пандемії COVID-19. В статті також представлені результати дослідження серед студентів щодо ефективності інтерактивних методів навчання під час дистанційної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | фармацевтична галузь ; інтерактивні методи навчання ; освітній процес ; дистанційне навчання. |
Теми: | Медицина, ОБЖ Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 01 Черв 2021 05:22 |
Останні зміни: | 01 Черв 2021 07:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4473 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |