Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Дослідження ціннісного ставлення вчителів до формування навчально-дослідницької діяльності учнів на уроках математики

Акуленко, І. А., Яковенко, А. О. (2020) Дослідження ціннісного ставлення вчителів до формування навчально-дослідницької діяльності учнів на уроках математики. Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць (№ 1). с. 70-73.

[img] Text
akulenko_yakovenko.pdf

Download (612kB)

Резюме

У публікації досліджено сучасний стан формування навчально-дослідницьких умінь учнів у практиці навчання математики. Робота містить результати всеукраїнського анкетування вчителів математики, яке було проведено у 2020 році. Основними цілями опитування було дослідити: а) ціннісне ставлення вчителів математики до формування навчально-дослідницькі уміння (НДУ) учнів; б) уявлення учителів щодо суті навчально-дослідницької діяльності (НДД) учнів; в) окремі аспекти організації освітнього процесу з математики, спрямованого на формування НДУ учнів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: навчально-дослідницька діяльність ; навчально-дослідницькі уміння ; навчання математики ; факторний аналіз
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 25 Трав 2021 09:14
Останні зміни: 16 Черв 2021 10:13
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4452

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу