Лисенко, Н. В. (2020) Ідеї менеджменту та маркетингу в контексті фахових дисциплін у системі підготовки майбутніх фармацевтів. Освітні обрії (№2(51)). с. 132-137.
Text
Збірник №2(50) 2020-132-137.pdf Download (253kB) |
Резюме
У статті розкрито значення міждисциплінарного підходу до професійної підготовки майбутніх спеціалістів фармацевтичної галузі у процесі викладання фахових дисциплін. Визначено профільні дисципліни, які мають бути складовими в підготовці випускників спеціальності "Фармація". Надано характеристику й оцінку курсу з основ менеджменту та маркетингу у фармації, що викладається у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах. Встановлено, що процес вивчення менеджменту та маркетингу у фармації як самостійної науки потребує удосконалення. За основу роботи автором узято маркетингові дослідження в галузі сервісного обслуговування відвідувачів аптек та власний досвід під час проведення теоретичних і практичних занять з організації та економіки фармації з основами менеджменту та маркетингу у вищому медичному на- вчальному закладі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | фармацевтична галузь ; міждисциплінарний підхід ; менеджмент та маркетинг у фармації ; фахові дисципліни ; компетенція ; компетентності ; маркетингові дослідження ; фармацевтична опіка ; інтеграція |
Теми: | Економічні науки Медицина, ОБЖ Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 21 Трав 2021 12:14 |
Останні зміни: | 01 Черв 2021 08:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4419 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |