Теоретико-методологічні засади феномену самоосвітньої діяльності в психолого-педагогічних дослідженнях

Барджадзе, Р. В. (2021) Теоретико-методологічні засади феномену самоосвітньої діяльності в психолого-педагогічних дослідженнях. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки (№ 47). pp. 41-47.

[img] Text
Барджадзе_стаття.pdf

Download (853kB)

Abstract

У статті розглянуто теоретичні засади визначення понять «самоосвіта», «самоосвітня діяльність», «компоненти самоосвітньої діяльності» у сучасних педагогічних студіях. Узагальнено різне тлумачення зазначених термінів, проаналізована структура і функції самоосвітньої діяльності, виокремлені раніше вітчизняними та зарубіжними науковцями, запропоновано власне узагальнене значення терміна «самоосвітня діяльність».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: самоосвіта ; самоосвітня діяльність ; складові амоосвітньої діяльності ; самоосвітня діяльність майбутнього фахівця, майбутніх працівників охорони здоров’я.
Subjects: Педагогічні науки
Психологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 21 May 2021 11:31
Last Modified: 21 May 2021 11:31
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4417

Actions (login required)

View Item View Item