Барджадзе, Р. В. (2021) Теоретико-методологічні засади феномену самоосвітньої діяльності в психолого-педагогічних дослідженнях. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки (№ 47). с. 41-47.
Text
Барджадзе_стаття.pdf Download (853kB) |
Резюме
У статті розглянуто теоретичні засади визначення понять «самоосвіта», «самоосвітня діяльність», «компоненти самоосвітньої діяльності» у сучасних педагогічних студіях. Узагальнено різне тлумачення зазначених термінів, проаналізована структура і функції самоосвітньої діяльності, виокремлені раніше вітчизняними та зарубіжними науковцями, запропоновано власне узагальнене значення терміна «самоосвітня діяльність».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | самоосвіта ; самоосвітня діяльність ; складові амоосвітньої діяльності ; самоосвітня діяльність майбутнього фахівця, майбутніх працівників охорони здоров’я. |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 21 Трав 2021 11:31 |
Останні зміни: | 21 Трав 2021 11:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4417 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |